הסדר מול הבנק

לייעוץ חינם
השאירו פרטים

אנשים רבים נרתעים מהמונח 'הסדר חובות' בשל תפיסה שגויה של ההליך. הם חוששים מפני מצב בו מאזן הכוחות לא יהיה שוויוני, וייטה לזכות הבנקים, כלומר, יסתיים בהפסד מוחלט וודאי לחובתם.

אלא שבמצב בו נקלעתם לחובות כבדים בהם אינכם יכולים יותר לעמוד, המטרה הראשונה אליה עליכם לחתור היא הגעה להסדר חובות, שיאפשר לכם לטפל בצורה מושכלת בהיקף חובותיכם, תוך בחינת הפתרונות האפשריים העומדים לרשותכם.

כי המציאות מראה שבעוד שהבנקים הם אכן גופים כלכליים חזקים, עם משאבים ואמצעים שנראים כבלתי נדלים, התנהלות מושכלת ונכונה מצד החייב מאפשרת להטות את הכף לטובתו ולהוביל להגנה משמעותית על המטרות הכלכליות שלו.

 

כל סוגי החובות, בכל ההיקפים, ניתנים לטיפול

גם אם נראה לכם שאין מוצא למצוקה הכלכלית אליה נקלעתם, וגם אם אתם גוררים חובות לבנקים כבר מספר שנים, ואפילו אם חובותיכם הועברו לטיפול במסגרת ההוצאה לפועל או כונס נכסים ראשי, חשוב שתבינו שבעיות אלו ניתנות לפתרון.

הדבר החשוב ביותר אותו יש להבין, כדי לפתור את הבעיה בצורה משביעת רצון מבחינתכם, היא לא להזניח את המצב, וודאי שלא להעמיק את גובה החובות.

 

הסדר חוב מול הבנקים: ההליך יכול להיות גם לטובתכם

תכלית הסדרי חובות הם לעזור לחייבים, ולהוביל להפחתת גובה הסכום לרמה שמתאימה ליכולות הכלכליות של החייבים, שברוב המקרים הן מועטות. כליך זה יפחית באופן מסוים את גובה הסכום הנותר לתשלום, אם ההתנהלות תהיה נכונה ותלווה בייעוץ של אנשי מקצוע מומחים.

כך שאם יש לכם חובות מרובים, ללא יכולת להחזיר אותם, מומחים כלכליים יכולים לסייע לכם להגיע להסדרים מול הבנקים, ולנהל את תהליך המשא והמתן בגישה המקצועית. המומחים מחזיקים בידע הדרוש להתנהלות מול הבנקים, על מנת להגיע להסדר תשלומים בו תשלמו מדי חודש סכום מינימלי של החוב הכולל שלכם, וחלקו ימחק.

 

מחיקת חובות או הסדר מול הבנקים: מה זה אומר?

במקרים בהם נקלעתם לחובות רבים לבנקים או לגופים אחרים, ואין ביכולותיכם לפרוע את מלוא החובות, ואין לכם נכסים אותם תוכלו להציע בתמורה לחוב, והריביות והקנסות תופחים ומעמיקים את המצוקה הכלכלית, קיימת אפשרות של מחיקת חובות או הסדר מול הבנקים.

 

הסדר חוב מול הבנקים

בחירה באפשרות זו מאפשרת לבנק לקבל את מלוא החוב מצד החייב, באמצעות הסדר תשלומים שלחייב קל יותר להתנהל בו עד לפירעון מלא של החוב.

 

מחיקת חובות

במקרים בהם הגעה להסדר מול הבנקים אינה אפשרית, היות והחוב כבר הגיע לממדים כמעט בלתי אפשריים, הבנק יאפשר הליך של מחיקת חלק משמעותי מגובה החוב, בתנאי שהחייב יתחייב להחזיר חלק מהחוב, ולעמוד בהתחייבויותיו.

 

להגיע להסדר חובות לפני שהמצב יוצא מכלל שליטה

מומלץ לפתוח במשא ומתן הדרוש להשגת מחיקת חובות או הסדר מול הבנקים בשלב שהחוב עדיין נמצא תחת טיפול מנהל סניף הבנק שלכם, היות וההיכרות האישית אתכם תתרום למאמצים בהם הוא ינקוט על מנת לסייע לכם ככל הניתן.

אם טרם הושג הסדר בשלב זה, הטיפול בחוב שלכם יעבור לגורמים שאינם בקיאים בהיסטוריה הכלכלית שלכם, וההתנהלות לקראת השגת הפשרה עשויה להתבצע ברמה אחרת לחלוטין. לכן חשוב לפנות אל המומחים הכלכליים כבר בשלבים הראשונים של קבלת ההודעה מהבנק.

המומחים יסייעו לכם עם ייעוץ וליווי הדרושים להתנהלות בהליך הסדר החובות שלכם מול הבנק, עד שתוכלו לפרוע את חובכם מבלי להיקלע לקריסה כלכלית.

 

האינטרס של הבנקים הוא תמיד לקבל לפחות חלק מהחוב

וזה הרציונל המנחה את הבנקים ושבזכותו ניתן להגיע למחיקת חובות או הסדר. הבנקים הם גופים כלכליים ועסקיים כמו כל גוף עסקי אחר, ומטרתם היא להסדיר הליך פשרה עם החייבים שיוביל אותם לקבלת חלק מהחוב לפחות, במקום נקיטה בהליכים משפטיים שיכולים להתפרש על פני שנים ארוכות, כשגם אז, לא בטוח שהחייב יוכל לפרוע את מלוא חובותיו.

חשוב לקבל ייעוץ ממומחים כלכליים לפני פתיחה במשא ומתן מול נציגי הבנקים, היות ובמקרים רבים, היועצים יוכלו להשיג לכם את העסקה המתאימה ביותר. בנוסף, התנהלות אישית מול הבנקים עשויה להיות מאופיינת במטעני רגשות שעלולים לסכל את אפשרויות השגת הפשרה.

 

יועצים כלכליים מסייעים לכם להגיע להסדר חוב שמתאים לכם

ההליכים הדרושים להסדר חוב כוללים דיונים מקיפים, רבים, וחוזרים ונשנים, שמהווים את המשא ומתן הדרוש להגעה לפשרה הנוגעת לגובה הסכום הסופי שיוותר לפירעון. לכן חשוב לקבל את עצת המומחים בתחום שיכולים לסייע לכם לסיים את התהליך בהצלחה, ולהתמודד כראוי מול הבנקים.

היועצים בפורטל Logicash מתמחים בניהול הליכי מחיקת חובות או הסדר מול הבנקים, והם יסייעו לכם להגיע לתוצאות משביעות רצון מבחינתכם. צוות המומחים מיומנים ועתירי בקיאות וניסיון בתחום זה, ויפעלו להשגת הפשרה המתאימה ביותר ליכולותיכם הכלכליות, עם ליווי מקיף ואישי לאורך כל התהליך, עד להשגת המטרה הסופית.

 

ניסיון עשיר ומיומנות גבוהה מובילה אתכם קדימה אל הפתרון

בפורטל Logicash תוכלו להתייעץ עם המומחים המקצועיים בתחום הכספים ולקבל את הליווי האישי. בזכות הרמה המקיפה שלהם בעולם הכספים, וניסיונם העשיר, תוכלו לקבל הדרכה מקצועית כלכלית במגוון תחומים.

בשורה התחתונה, מחיקת חובות או הסדר מול הבנקים הם הליכים המאופיינים בסוגים של פשרות ביניכם, כחייבים, לבין הנושים, הבנקים, ואפשרות מחיקת החובות היא מטרה ברת השגה במקרים רבים, אך היא מתאפשרת רק כעבור ניהול משא ומתן ארוך ומקיף.

לכן חשוב לקבל את הליווי של המומחים למחיקת והסדר חובות, שינהלו איתכם או בשמכם את המגעים מול נציגי הבנקים, והניסיון העשיר שלהם יאפשר לכם להשיג את העסקה המשתלמת ביותר.

 

אולי יעניין אותך גם:

הסדר חובות מול הבנקים